Doradca zawodowy

Brak manier może zaszkodzić waszym karierom!

Brak manier może zaszkodzić waszym karierom!

Napisane przez: Beata Sierzan ()
Liczba odpowiedzi: 0

Właściwe maniery w miejscu pracy, począwszy od zwracania uwagi na to, jak się prezentujemy, a skończywszy na tym, co jemy na lunch, może mieć kluczowe znaczenie dla rozwoju naszej kariery.

— Chodzi o inteligencję społeczną. Możesz być najmądrzejszą osobą w pokoju, ale jeśli twoja inteligencja społeczna nie jest na odpowiednim poziomie, to prawdopodobnie nadal musisz nad tym popracować — powiedziała Myka Meier, założycielka firmy Beaumont Etiquette, i przytoczyła słynną historię o Walcie Bettingerze, CEO Charlesa Schwaba, który na rozmowy kwalifikacyjne zabierał kandydatów do restauracji, aby "zobaczyć, jak zachowują się przy stole".

— Czy dobrze traktowali obsługę? Bo jeśli nie, to tak będą traktować swój zespół — zauważyła. — Czy potrafili zjeść posiłek prawidłowo i z szacunkiem dla innych osób przy stole? Bo tak właśnie będą jeść przed klientem. To był sprawdzian — powiedziała.

Cały artykuł: https://businessinsider.com.pl/biznes/uwaga-pokolenie-z-brak-manier-w-biurze-moze-zaszkodzic-waszym-karierom/hjq40xc?